نرم افزار سیستم فروش

فروش ،‌ قراردادهای فروش ، حسابداری فروش

 

با توجه به پیشرفت نحوه مبادلات و خرید وفروش کالاها در جامعه امروز و ضرورت در دسترس بودن مدارک تمامی مبادلات انجام گرفته نیاز به دارا بودن یک سیستم جامع ، متمرکز و هوشمند به منظور کنترل میزان فروش و میزان بدهی مشتریان ، توانایی ارائه گزارشات کامل فروش و مبالغ فاکتورهای صادر شده در هر شرکتی که کالا و یا خدماتی را ارائه می دهد احساس می گردد. سیستم فروش نرم افزاری سما رایانه با توانایی های فراوان یک پاسخ مطمئن به این نیاز می باشد. نرم افزار فروش در کنار سایر زیر سیستم ها می تواند در یک مجموعه تجاری چالش های موجود در واحد فروش را کنترل و ارتباط بین واحد های فروش- انبار، فروش- خزانه داری، فروش- حسابداری را به صورت مکانیزه بر عهده گیرد. پیگیری فروش کالا از مرحله ثبت درخواست مشتری تا پایان فرآیند فروش و ثبت نهایی فاکتور فروش، کنترل موجودی انبار، نحوه تخصیص تخفیفات و عوامل فروش، کنترل خروج کالاهای فروش رفته و مطابقت آن با فاکتورهای فروش، لیست های قیمتی متنوع، کنترل اعتبار مشتریان و…. بخشی از فرآیند نرم افزار فروش میباشد.

  • قابلیت عملکرد سیستم به صورت چند شرکتی و یا هلدینگ
  • قابلیت تعریف کاربران به صورت مستقل و تنظیم اختیارات هر کاربر در هر شرکت
  • قابلیت تعریف مشتریان همراه با مشخصات کامل به همراه کدینگ مالی به منظور ثبت گردش حساب مشتریان
  • تعریف مشتریان در صندوق به منظور کنترل حسابهای دریافتی مشتریان
  • قابلیت ارتباط کدینگ مالی به منظور ثبت تخفیفات جهت هر مشتری و یا کالا
  • نمایش موجودی قابل فروش – مشاهده کاردکس کالا (موجودی کل انبارها)
  • ارتباط کامل با سیستم انبار صنعتی سمارایانه ، به منظور کنترل موجودی جهت فروش
  • ارتباط کامل با سیستم حسابداری سمارایانه ، به منظور صدور اسناد مالی گردش حساب مشتریان
  • امکان صدور فاکتور بر اساس حواله فروش انبار و یا بالعکس
  • قابلیت تعریف انواع فاکتور به منظور کنترل فروش محصولات و تعریف بازه زمانی جهت تسویه فاکتورها
  • امکان انتخاب مسیر طی شده از ثبت پیش فاکتور تا صدور فاکتور و امکان ردیابی هر یک از مسیرها بصورت مستقل
  • قابلیت صدور پیش فاکتور

 

قــابـلیت هــای نـرم افـزار فـــروش

 
  1. امکان صدور دستور تحویل جهت انبار
  2. قابلیت ثبت تخفیفات براساس کالامشتری و یا گروه کالا و گروه مشتری به صورت درصدی و ریالی و یا ترکیبی
  3. امکان صدور تخفیفات پلکانی و یا افزودن عوامل افزاینده و کاهنده
  4. سیستم کامل کنترل دریافت به منظور کنترل پرداختی های مشتریان (نقدی ، حواله ، چک)براساس فاکتورهای صادره
  5. کنترل میزان بدهی مشتریان و عدم اجازه صدور فاکتور و یا پیش فاکتور به دلیل بدهی بالاتر از سقف تعریف شده
  6. امکان ثبت جزئیات تکمیلی در فرمها همچون شماره ماشین ، شماره مجوز خروج ، نام کاربر ثبت کننده و …
  7. قابلیت ثبت هزینه های گوناگون جهت اعمال مبالغ در فاکتور
  8. فراخوانی قیمت کالاها به صورت اتومات و همچنین بروزرسانی گروهی قیمت ها به صورت ارزی و ریالی
  9. امکان صدور اسناد تعدیل و اعلامیه بدهکار و بستانکار به منظور کنترل حساب مشتریان
  10. امکان صدور اتومات اسناد حسابداری جهت فاکتور ، برگشت از فروش ، تعدیل ، اعلامیه بدهکار و بستانکار و کنترل دریافت (نقد ، حواله ها و چک های دریافتی)
  11. تعریف میز کار شخصی جهت هر کاربر با قابلیت تعریف کلید دسترسی سریع و انتخاب تصویر زمینه مورد نظر
  12. تقویم با قابلیت ثبت پیام و ارسال پیام در زمان مورد نظر جهت یادآوری و یا ارسال برای سایر کاربران
  13. امکان ارسال پیامک به مشتریان برای مواردی مانند تاییدیه فاکتور فروش و یا مانده حساب مشتری و …
  14. امکان دریافت پیامک بابت واریزی های بانکی و ارتباط دادن آنها به اسناد دریافتی فروش
  15. امکان تهیه گزارش فصلی فروش
  16. امکان تهیه گزارش از فروش کلی
  17. امکان تهیه گزارش از میزان خرید هر مشتری به صورت تجمعی کالا و تجمعی مشتریان
  18. امکان تهیه گزارشات نموداری و تحلیلی
  19. امکان تهیه گزارش از میزان بدهکاری و یا بستانکاری مشتریان
  20. امکان تهیه گزارش از پرداختی های مشتریان و مبالغ دریافتی و چک های وصول شده و یا برگشت شده
  21. امکان تهیه گزارش از میزان برگشتی های فروش و …
  22. قابلیت ارسال تمامی گزارشات به EXCEL- PDF- WORD- XML